top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תמהשוק באהבה

קנייה מקוונת של מוצרים כשרים בסופר בדובאי ואבו דאבי

עודכן: 14 במאי 2023

כדי להקל על רכישת מוצרים כשרים בסופרים בדובאי ואבו דאבי, הרב עופר לבנת הכין רשימה מקוונת של מוצרים כשרים ברשת Waitrose. באמצעות הרשימה המקוונת תוכלו להזמין מוצרים כשרים ישירות למלון או למקום בו אתם שוהים בדובאי או באבו דאבי. לרכישת הרשימה לחצו כאן.


להלן הסבר כיצד להירשם לאתר של Waitrose ולהשתמש ברשימה לקניית מוצרים כשרים.

על מנת להשתמש ברשימת המוצרים הכשרים שיש בסופר Waitrose, צריך להירשם לאתר.

כנסו לקישור: https://www.waitrose.ae/en/

לחצו על SIGN IN


לחצו על Create an account

למלא את הפרטים (בטלפון תקפידו לשים + ואז המספר הארוך כולל הקידומת של המדינה. הקידומת של ישראל היא 972). ואז לסמן את העיגול למטה, וללחוץ על Register.

עכשיו תתבקשו למלא כתובת. ניתן למצוא בגוגל מפס את הכתובת של המלון בו תהיו. הכתובת כוללת רחוב (לפעמים גם מספר), עיר (דובאי) ואזור בתוך העיר. שימו לב שחוץ מלמלא את הכתובת תדרשו גם לפתוח מפה ולסמן את הכתובת על המפה. כאשר פותחים את המפה ניתן להזין את שם המלון וכך לאתר אותו בצורה מדויקת. כמו כן ניתן לסמן למטה שסוג הכתובת היא מלון - Hotel.


תרדו למטה, וישלכם אפשרות להוסיף הנחיות מיוחדות למשלוח, ואז לחצו על Save.


לאחר שסיימתם שלבים אלו בהצלחה, אם רכשתם את רשימת המוצרים הכשרים, אנא שלחו אימייל אלינו אל lovefromtheshuk@gmail.com ותודיעו לנו שרכשתם את רשימת המוצרים הכשרים ונרשמתם בהצלחה לאתר של Waitrose. אנו נשתף אתכם ברשימת המוצרים. למציאת הרשימה, כנסו אל Wish List.

אם אתם לא רואים Wish List על העמוד לחצו על Profile ואז מתחתיו Wish List.


לאחר ששיתפנו אתכם ברשימה, כאשר תלחצו על Wishlist תופיע לכם רשימת המוצרים הכשרים הנקראת Kosher. לחצו על המילה Kosher על מנת לפתוח את הרשימה.

עכשיו שהרשימה נפתחה, תוכלו לסמן את המוצרים שברצונכם לקנות, ולהוסיף אותם לסל הקניות. אחרי שסימנתם את כל המוצרים שאתם רוצים, לחצו בתחתית העמוד על Add selected products to cart

בסיום הקנייה, תלחצו על הסל בפינה למעלה, ואז תוכלו לבחור את שעת המשלוח וכן להוסיף אמצעי תשלום ולהשלים את ההזמנה. כדי לבחור את שעת המשלוח, אחרי שלחצתם על הסל תלחצו על Choose Delivery Time,


לאחר שבחרתם את הזמן לחצו על Checkout

תחת האופציה של החלפות, Substitutions, מומלץ לבחור באופציה שלא יחליפו מוצרים חסרים על מנת שלא ישימו לכם בטעות מוצר שאינו כשר.

באפשרויות תשלום, ניתן לבחור בתשלום באשראי, או במזומן בעת קבלת המשלוח. לדעתנו מומלץ לשלם באשראי, כדי שלא תצטרכו להיות נוכחים בעת קבלת המשלוח, והמלון יקבל אותו עבורכם. להוספת כרטיס אשראי לחצו תחת Choose Payment Method על Add New Card.

לאחר הוספת הכרטיס, עברו על כל הפרטים. יש גם אופציה לבחור אם לקבל את המשלוח עם שקיות בתוספת תשלום. בסיום יש ללחוץ למטה על Place Order.

מומלץ גם להודיע למלון על ההזמנה, כדי שיקבלו את ההזמנה עבורכם ויסדרו אותה בחדר שלכם.

בהצלחה ותהנו!


200 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

אמאזון - השוק הגדול בעולם!

אמאזון הוא ללא ספק השוק הגדול בעולם. אפשר למצוא שם פשוט הכל. בשנים האחרונות יש בשורה של ממש עבור הציבור בישראל. אפשר לקנות מהאתר של אמאזון ארה"ב שלל מוצרים עם משלוח חינם לישראל. הטריק הוא לקנות בעלות

bottom of page